Πολιτική Επιστροφών – Αλλαγών

Επιστροφές - Αλλαγές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από την εταιρεία μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε (Ν.2251/1994 αρ.3ε παρ. 1).

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής του. Αφού ελεγχθεί το προϊόν, θα σας επιστραφεί το τίμημα με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχατε πληρώσει, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί. Τυχόν τραπεζικά ή άλλα έξοδα ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία, βαραίνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, η επιστροφή του ποσού θα γίνει με έμβασμα σε τραπεζικό σας λογαριασμό.

Επιστροφές ή αλλαγές γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν υποστεί φθορά τα ίδια ή η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο πώλησης. Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί τιμολόγιο, θα πρέπει να συνοδεύεται επίσης και από δικό σας δελτίο αποστολής.

Η Εταιρεία δικαιούται να παρακρατήσει μέρος του τιμήματος και να συμψηφίσει τυχόν ζημία που προκύπτει από μείωση της αξίας του προϊόντος με το ποσό επιστροφής σε περίπτωση υπαναχώρησης σας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής του αρχικού προϊόντος και με τα έξοδα αποστολής του νέου.

Έχετε επίσης τη δυνατότητα να επιστρέψετε οι ίδιοι το προϊόν στο φυσικό μας κατάστημα.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μας επιστρέψετε ή να αλλάξετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε, θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με email ή τηλεφωνικώς και να μας ενημερώσετε. Η εταιρία μας δεν παραλαμβάνει προϊόντα προς επιστροφή ή αλλαγή χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και συνεννόηση.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. 
  • Στις περιπτώσεις που η συσκευασία των παραδιδόμενων προϊόντων έχει αποσφραγιστεί / υποστεί φθορά ή απουσιάζει οποιοδήποτε από τα περιεχόμενα της συσκευασίας.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται, έχουν κατασκευαστεί ή αγοραστεί από προμηθευτή του καταστήματος σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεως τους είναι αδύνατο να πωληθούν ξανά.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
  • Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας προτείνουμε να ελέγχετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και των συσκευασιών τους προκειμένου να διαπιστώσετε πιθανά εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο προϊόν, λάθος προϊόν, κτλ.).

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας, πρέπει να επικοινωνήσετε εγκαίρως με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Εάν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email και θα αναλάβουμε την ακύρωσή της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας. Μετά την παραλαβή της παραγγελίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε και πάλι μαζί μας, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας για να δρομολογήσουμε τις απαραίτητες ενέργειες. Τα έξοδα της επιστροφής βαραίνουν τον αγοραστή.